Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SALONU I SERWISU ZA WADY RZECZY SPRZEDANEJ I ZA ŹLE WYKONANĄ USŁUGĘ

foto pieczecUwaga! Klient zgłasza reklamację usługi serwisowej! A drugi klient zgłasza reklamację sprzedanego mu auta w związku z wadą! Co robić? Nie musisz od razu dzwonić do prawnika! Weź udział w szkoleniu, poznaj swoje prawa i dowiedz się jak się bronić. Już w kwietniu w Warszawie!15 kwietnia 2014 (wtorek). Polska Izba Motoryzacji zaprasza na specjalistyczne szkolenie z przepisów dotyczących odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej i źle wykonaną usługę, dedykowane serwisom i salonom dealerskim. Niejeden przedsiębiorca spotkał się z sytuacją problemową gdy klient zgłasza reklamację. Znajomość praw swoich i klienta jest podstawą, która chroni i jednych i drugich. Podczas szkolenia dowiesz się:1. Jaki jest zakres odpowiedzialności dealera i warsztatu za wady rzeczy sprzedanej i wadliwie wykonaną naprawę?2. Jak obronić warsztat w postępowaniu sądowym z powództwa klienta?3. Jak sobie poradzić w konkretnych sytuacjach? Analizowane będą rzeczywiste problemy, z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.4. Co to jest rękojmia za wady rzeczy sprzedanej i czym różni się od reklamacji?5. Co oznacza odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (tzw. gwarancja ustawowa)?6. Co w praktyce oznacza gwarancja jakości?7. Co znaczy „odpowiedzialność za wadliwie wykonaną usługę"? – rękojmia przy umowie o dzieło. Szkolenie prowadzone przez Mecenas Katarzynę Michno-Nasierowską, niekwestionowaną ekspert w przepisach prawa dotyczących serwisów motoryzacyjnych i dealerów samochodów. Zajęcia odbywają się w małych grupach! Udział w szkoleniu gwarantuje pozyskanie wiedzy niezbędnej do pracy z klientem od strony serwisu naprawczego czy salonu sprzedaży samochodów. Kompendium najważniejszych przepisów prawa wraz z gotowymi rozwiązaniami daje pewność, że pozyskaną podczas szkolenia wiedzę będzie można od razu zastosować w pracy.Podczas szkolenia analizowane będą konkretne, rzeczywiste problemy z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży. Zamiast szukać porad w Internecie lub dzwonić do prawnika skorzystaj z gotowych rozwiązań i bądź gotowy w razie zaistnienia takiej sytuacji! Szczegóły dostępne na www.pim.pl w zakładce „SZKOLENIA"Bezpośrednich informacji udziela, Pani Agnieszka Błoch tel.(22) 845-01-40 lub 600 829 807, email: bloch@pim.pl  Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Przeczytaj również
Popularne