Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Dwulitrowa, turbodoładowana jednostka benzynowa rozszerza gamę silników Q50

Infiniti Q50 2.0 02Nabywcy Infiniti Q50 mają teraz do wyboru mocny i oszczędny, nowy, turbodoładowany silnik benzynowy. Japoński producent samochodów luksusowych poszerza bowiem opcje jednostek napędowych dostępnych dla swojego sportowego sedana klasy premium. Nowoczesny, lekki, czterocylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy dysponuje mocą 211 KM i momentem obrotowym o wartości 350 Nm, a napęd na tylne koła przenosi siedmiobiegowa przekładnia automatyczna. Elastyczną i ekonomiczną jazdę zapewnia dostępność użytecznego momentu obrotowego już przy 1250 obr/min. Turbodoładowany, czterocylindrowy silnik benzynowy gwarantuje płynne przyspieszenie i wyjątkową szybkość reakcji, a jednocześnie różne opcje trybu jazdy, co − w połączeniu z jego wysoką mocą wyjściową − zapewnia doskonałe panowanie nad samochodem i ekscytujące doświadczenia z jazdy. Warto też odnotować, że silnik ten w cyklu mieszanym spala jedynie 6,3 l/100 km. Konstruktorzy Infiniti zadbali o to, żeby silnik spełniał najnowsze normy emisji Euro 5 i oferował doskonałą reakcję na otwarcie przepustnicy. Ta dwulitrowa jednostka benzynowa z wtryskiem bezpośrednim jest doskonałym dopełnieniem innych silników dostępnych dla Q50 − nowego turbo-diesla o pojemności 2,2 l z wtryskiem bezpośrednim oraz słynnej, obsypanej nagrodami jednostki napędowej klasy high performance w konfiguracji V. Silnik benzynowy o pojemności 1991 cm3, był zaprezentowany po raz pierwszy w Europie podczas Genewskiego Salonu Motoryzacyjnego w marcu 2014 r. Sprzedaż modelu Q50 z tym silnikiem właśnie ruszyła w Polsce. W ciągu najbliższych pięciu lat, Infiniti powiększy swoją gamę modelową o 60 procent i przynajmniej podwoi liczbę dostępnych silników.Źródło: Infiniti

Przeczytaj również
Popularne