Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Michał Szaniecki Dyrektorem marki Seat

Michał Szaniecki zostanie nowym Dyrektorem marki Seat. Zastępuje on na stanowisku Tomasza Życkiego, dotychczasowego Dyrektora marek Seat oraz Cupra.

Michał Szaniecki jako Dyrektor Marketingu był dotychczas odpowiedzialny za działania marketingowe marki Volkswagen Samochody Osobowe. W firmie Volkswagen Group Polska pracował od 2016 roku, gdzie objął stanowisko Dyrektora marketingu marki Volkswagen Group Polska. Jest autorem wielu innowacyjnych rozwiązań dla marki. Zespół kierowany przez Michała Szanieckiego jest odpowiedzialny za największy wzrost w rankingu wizerunku marki oraz jej rozważania po 2015 roku. Wdrożył on również unikatowy w grupie Volkswagen w Europie koncept store VW Home oraz platformę umożliwiającą klientowi zapoznanie się z produktem online.

Michał Szaniecki jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w obszarach marketingu i sprzedaży. W swojej karierze związany był m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Swoje zadania realizował zarówno w ramach struktur krajowych, jak i międzynarodowych. Tomasz Życki, którego po 6 latach pracy na stanowisku Dyrektora marek Seat oraz Cupra zastępuje Michał Szaniecki, miał duży wkład w rozwój hiszpańskiej marki na polskim rynku. Tomasz Życki odpowiadał za ponowne wprowadzenie marki Seat na polski rynek, po przejęciu jej od pierwszego - prywatnego importera, firmy Iberia Motor Company, budowanie nowego wizerunku marki, rozwój sieci dealerskiej i serwisowej, pozyskiwanie nowych dealerów oraz zwiększanie sprzedaży (udziału) na polskim rynku.

Tomasz Życki kończy współpracę z Volkswagen Group Polska. Zmiany personalne w Volkswagen Group Polska wejdą w życie 1 października 2018 roku.

Źródło, Seat

Przeczytaj również
Popularne