Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN 2025

Toyota po raz kolejny najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie

Toyota-Logo1W edycji 2013 BrandFinance® Auto 50 report, Toyota została po raz kolejny uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata. Począwszy od 2007 roku, koncern Toyota nieprzerwanie zajmuje pierwsze miejsce w tym zestawieniu. Komentując tegoroczny raport BrandFinance® Auto 50, David Haigh, Brand Finance Chief Executive, powiedział: „Toyota podjęła olbrzymi wysiłek, aby odbudować zaufanie klientów na całym świecie i umocnić reputację marki. W tym czasie koncern wprowadził na rynek atrakcyjne produkty, które przyciągnęły nowych klientów i zainteresowały Toyotą młodsze pokolenia". W raporcie na 2013 rok, wartość marki Toyota wzrosła o 6%, do 26 miliardów dolarów (20 miliardów Euro). Agencja podniosła rating Toyoty do poziomu AA+, odzwierciedlając umacnianie się pozycji marki.Źródło : TOYOTA 

Przeczytaj również
Popularne