Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Porsche Polska zmienia miejsce urzędowania i szefa PR

Artur Jakubczak odpowiedzialny za PR marki Porsche w Polsce. Wraz z utworzeniem nowej spółki Porsche Polska sp. z o.o., zmieniła się też siedziba firmy. Z Poznania Porsche przeniosło się do Warszawy.

Utworzenie Porsche Polska sp. z o.o. jest częścią strategii niemieckiego producenta, zakładającej wzmocnienie obecności marki w Europie Środkowej. Dotychczas marka Porsche była reprezentowana w Polsce przez Volkswagen Group Polska, teraz przez spółkę zależną, która przeniosła się do Warszawy. Wraz z nią pracownicy, ale nie wszyscy. Dla tych, którzy nie chcieli przeprowadzki do stolicy, Grupa Volkswagen znalazła inne miejsce. I tak dotychczasowy kierownik PR Porsche, Hubert Niedzielski przeniósł się do Audi, a w na jego miejsce awansowano Artura Jakubczaka, który z marką Porsche związany jest od ponad 10 lat.

Przez ostatnie cztery lata Jakubczak pełnił funkcję Kierownika ds. Produktu i Szkoleń Porsche, ale wcześniej, w latach 2014-2020, pracował w dziale PR Porsche, gdzie przeszedł kolejne szczeble kariery – od stażysty, przez specjalistę, do koordynatora ds. PR.

Nowy Senior Press & PR Manager jest doktorem nauk społecznych Uniwersytetu Kaliskiego oraz absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie uzyskał tytuł magistra zarządzania, a także Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku finanse i rachunkowość.

W imieniu całego zespołu Porsche Polska chciałbym podziękować Hubertowi Niedzielskiemu za jego zaangażowanie i profesjonalizm w budowaniu wizerunku marki przez ostatnie kilkanaście miesięcy. Jednocześnie cieszę się, że funkcję kierownika PR ponownie obejmuje Artur Jakubczak. Mimo że ostatnie lata poświęcił rozwojowi w obszarze produktowym i szkoleniowym, niejednokrotnie udowodnił, że doskonale rozumie dynamikę współczesnej komunikacji korporacyjnej. Jego wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, połączone ze świeżym spojrzeniem i nowatorskimi koncepcjami w zakresie PR, stanowią idealną kombinację dla naszej rozwijającej się organizacji" – powiedział Wojciech Grzegorski, dyrektor zarządzający Porsche Polska, który pozostaje na swoim stanowisku i przeniósł się do Warszawy.

W momencie rozpoczęcia działalności Porsche Polska sp. z o.o. marka była reprezentowana przez dziesięć Porsche Centrów oraz innowacyjny format sprzedaży Porsche Store, należących do niezależnych inwestorów i grup dealerskich. W 2023 roku marka odnotowała 41-procentowy wzrost dostaw w porównaniu z rokiem poprzednim. Strategia ekspansji zakłada dalszy rozwój sieci dealerskiej oraz wprowadzanie kolejnych formatów sprzedaży.

Przeczytaj również
Popularne