Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Międzynarodowy Komitet Olimpijski wybiera Audi

as130015 largePięć olimpijskich ringów jeździ od teraz autami spod znaku czterech ringów. Audi zostało bowiem nowym dostawcą samochodów dla Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. Koncern wyposaży we flotę samochodową zarówno siedzibę MKOl w Lozannie, jak i wszystkie międzynarodowe imprezy sportowe organizowaneprzez tą organizację. Ponadto, Audi i MKOl będą pracować nad wspólnymi projektami, m. in. dotyczącymispołecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Koncern Volkswagen, już od wielu lat na różne sposoby wspiera Igrzyska Olimpijskie. Podczas Igrzysk w Pekinie w 2008 roku, był oficjalnym partnerem MKOl-u w zakresie motoryzacji. Funkcję tę będzie pełnił także podczas Zimowych Igrzysk w Soczi, w 2014 roku. Audi jest również partnerem Narodowego Komitetu Olimpijskiego w Niemczech, Finlandii, Rosji i Szwajcarii. „Współpracując z MKOl-em, czyli jedną z najważniejszych organizacji sportowych na świecie, chcemy zacieśnić nasze związki ze sportem na arenie międzynarodowej" – mówi Luca de Meo, członek zarządu Audi AG ds. marketingu i sprzedaży. „W przyszłości mamy zamiar wspólnie realizować wiele pasjonujących projektów." – dodaje Luca de Meo. Współpracę nawiązano oficjalnie 1 stycznia 2013 roku. Zgodnie z umową, ma ona na razie trwać do końca 2016 roku. Audi odda do dyspozycji MKOl-u w Lozannie ponad 40 samochodów.Będą to auta z całej palety modelowej Audi, począwszy od Audi A1, skończywszy na Audi Q5 hybrid i A8 hybrid. Ponadto koncern z Ingolstadt dostarczy samochodyna międzynarodowe imprezy Komitetu, np. na sesję plenarną MKOl-u w Buenos Aires, we wrześniu bieżącego roku. Christophe de Kepper, Dyrektor Generalny MKOl-u nie kryje swojego zadowolenia z nawiązanej współpracy: „MKOl jest rad mieć u swego boku, w roli oficjalnego dostawcy samochodów, tak renomowanego producenta jak Audi. Cieszymy się, że elementem naszego porozumienia jest podjęcie już wkrótce wspólnych inicjatyw w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw." W ramach współpracy planuje się też inne wspólne projekty. Partnerzy Audi, obok MKOl-u, to także Międzynarodowa Federacja Narciarska i piętnaście reprezentacji narodowych w narciarstwie alpejskim. We współpracy z tymi znaczącymi organizacjami sportowymi,marka ma zamiar inicjowaćrozmaite działania społeczno-polityczne. Kluczowym tematem, o strategicznym dla Audi znaczeniu,jest tu odpowiedzialność przedsiębiorstw (CorporateResponsibility) i rola sportu w kulturze i społeczeństwie.

Przeczytaj również
Popularne