Pięć olimpijskich ringów jeździ od teraz autami spod znaku czterech ringów. Audi zostało bowiem nowym dostawcą samochodów dla Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. Koncern wyposaży we flotę samochodową zarówno siedzibę MKOl w Lozannie, jak i wszystkie międzynarodowe imprezy sportowe organizowaneprzez tą organizację. Ponadto, Audi i MKOl będą pracować nad wspólnymi projektami, m. in. dotyczącymispołecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Koncern Volkswagen, już od wielu lat na różne sposoby wspiera Igrzyska Olimpijskie. Podczas Igrzysk w Pekinie w 2008 roku, był oficjalnym partnerem MKOl-u w zakresie motoryzacji. Funkcję tę będzie pełnił także podczas Zimowych Igrzysk w Soczi, w 2014 roku. Audi jest również partnerem Narodowego Komitetu Olimpijskiego w Niemczech, Finlandii, Rosji i Szwajcarii. „Współpracując z MKOl-em, czyli jedną z najważniejszych organizacji sportowych na świecie, chcemy zacieśnić nasze związki ze sportem na arenie międzynarodowej" – mówi Luca de Meo, członek zarządu Audi AG ds. marketingu i sprzedaży. „W przyszłości mamy zamiar wspólnie realizować wiele pasjonujących projektów." – dodaje Luca de Meo. Współpracę nawiązano oficjalnie 1 stycznia 2013 roku. Zgodnie z umową, ma ona na razie trwać do końca 2016 roku. Audi odda do dyspozycji MKOl-u w Lozannie ponad 40 samochodów.Będą to auta z całej palety modelowej Audi, począwszy od Audi A1, skończywszy na Audi Q5 hybrid i A8 hybrid. Ponadto koncern z Ingolstadt dostarczy samochodyna międzynarodowe imprezy Komitetu, np. na sesję plenarną MKOl-u w Buenos Aires, we wrześniu bieżącego roku. Christophe de Kepper, Dyrektor Generalny MKOl-u nie kryje swojego zadowolenia z nawiązanej współpracy: „MKOl jest rad mieć u swego boku, w roli oficjalnego dostawcy samochodów, tak renomowanego producenta jak Audi. Cieszymy się, że elementem naszego porozumienia jest podjęcie już wkrótce wspólnych inicjatyw w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw." W ramach współpracy planuje się też inne wspólne projekty. Partnerzy Audi, obok MKOl-u, to także Międzynarodowa Federacja Narciarska i piętnaście reprezentacji narodowych w narciarstwie alpejskim. We współpracy z tymi znaczącymi organizacjami sportowymi,marka ma zamiar inicjowaćrozmaite działania społeczno-polityczne. Kluczowym tematem, o strategicznym dla Audi znaczeniu,jest tu odpowiedzialność przedsiębiorstw (CorporateResponsibility) i rola sportu w kulturze i społeczeństwie.