Według badań przeprowadzonych przez Ipsos Loyalty GmbH wśród dilerów różnych marek w Polsce, Mercedes–Benz zajął pierwszą pozycję w ogólnym rankingu ich zadowolenia ze współpracy z marką, zwyciężając w 8 na 10 kategorii. Firma Ipsos Loyalty, międzynarodowa grupa badająca rynek, od kwietnia do czerwca br. przeprowadziła badania zadowolenia dealerów w Polsce (Dealer Satisfaction Survey -DSS). Ankiety przeprowadzono metodą online kontaktując się z poszczególnymi dealerami. W ogólnej klasyfikacji najbardziej zadowoleni byli dilerzy sieci Mercedes-Benz Polska. Marka odniosła zwycięstwo w następujących kategoriach: • Ogólna satysfakcja dealera • Satysfakcja dealera ze wsparcia sprzedaży nowych samochodów • Satysfakcja dealera ze wsparcia sprzedaży samochodów kluczowym klientom i flocie biznesowej • Satysfakcja dealera ze wsparcia usług finansowych • Satysfakcja dealera ze wsparcia sprzedaży samochodów używanych • Satysfakcja dealera ze wsparcia obsługi posprzedażowej • Satysfakcja dealera ze wsparcia sprzedaży części zamiennych Ogólne zadowolenie dealerów rośnie Mercedes–Benz zwyciężył w ogólnym rankingu zdobywając ocenę 8,6 (wzrost aż o 0,6 w stosunku do 2011 r.) Podobne wzrosty odnotowano w pozostałych kategoriach, co oznacza, iż z roku na rok jakość obsługi dealerów przez markę rośnie. Marka od wielu lat utrzymuje najwyższe standardy obsługi i kolejny rok z rzędu triumfuje w badaniach DSS Wiecej: www.ipsos.pl