Hyundai Motor Company podjął decyzję o przedłużeniu umowy sponsorskiej z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) obejmującej Mistrzostwa 2018 i 2022 FIFA World Cup. W oparciu o pozytywne doświadczenia sponsoringu trzech ostatnich Mistrzostw Świata FIFA, Hyundai postanowił przedłużyć umowę o partnerstwie na cztery lata przed terminem wygaśnięcia kontraktu, podkreślając tym samym wzajemne zaufanie oraz wyrażając łączącą obie organizacje wspólną wizję biznesową. Przedłużenie partnerstwa o kolejne 8 lat do 2022 roku umożliwi firmie uzyskanie praw do sponsorowania wszystkich rozgrywek FIFA, prowadzenia ekskluzywnych działań marketingowych oraz silną obecność w mediach w kontekście najważniejszych wydarzeń piłkarskich. "Od momentu podjęcia współpracy w 1999 roku, nasze zaangażowanie i wsparcie dla FIFA okazało się bezkonkurencyjne - powiedział Chung Mong-Koo, prezes i CEO Hyundai Motor Group. "Współpraca z FIFA umożliwia nam promocję marki na najwyższym, światowym poziomie i pozwala na wzmocnienie wartości biznesowych oraz długookresowej wizji korporacji". "Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzenia współpracy z marką Hyundai jako jednym z najlepszych partnerów FIFA, który będzie nas aktywnie wspierać podczas dwóch kolejnych edycji FIFA World Cup w 2018 i 2022 - powiedział prezes FIFA Joseph S. Blatter. "Hyundai to prawdziwy partner piłkarski, który podziela nasze zamiłowanie oraz pasję i rozumie filozofię pięknej gry w piłkę nożną. Mamy pewność, że Hyundai będzie nadal wspierać nas w rozwoju sportu na całym świecie". Hyundai udowodnił, że jest wiarygodnym partnerem FIFA, dostarczając flotę samochodów podczas mistrzostw w 2002, 2006 i 2010 roku. Jako oficjalny partner motoryzacyjny FIFA, Hyundai dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia efektywnego i sprawnie funkcjonującego transportu, poprzez dostarczenie pełnej gamy modeli na potrzeby trzech kolejnych edycji FIFA World Cup w 2014, 2018 i 2022.