Niektórzy nazywają to wyprzedażą rocznika inni po prostu obniżką. Ford w ramach wiosennej mocy korzyści oferuje Kugę w wersji plug-in z rocznika 2025 sporo taniej od ceny cennikowej. To kolejny producent, który obniża ceny swoich hybryd PHEV.
W ramach limitowanej oferty klienci mogą kupić nowe auto taniej nawet o 39 tysięcy złotych. Oferta na Forda Kugę Plug-in Hybrid obejmuje rabat na samochód w wysokości do 30 000 zł, a także premię za odkup do 4 000 zł oraz rok ubezpieczenia w cenie pojazdu. Dodatkowo Ford zapewnia pakiet 4 lat ochrony w cenie samochodu: Ford Protect obejmujący dłuższą gwarancję i bezpłatne przeglądy serwisowe do 4 lat lub 80 0000 km przebiegu.
U dealerów od ręki dostępne są egzemplarze samochodów z nowego roku produkcji 2025 w cenie 168 120 zł brutto lub w finansowaniu. CO ciekawe jest też propozycja dla przedsiębiorców, czyli leasing od 1 069 złotych netto miesięcznie. Ta forma finansowania obejmuje użytkowanie samochodu od 24 do 48 miesięcy przy wpłacie własnej od 0 do 30%, limit przebiegu nawet do 60 tysięcy kilometrów rocznie, a także gwarantowaną wartość rynkową pojazdu na koniec umowy.
Co istotne, hybryda plug-in (PHEV) jest obecnie tańsza niż klasyczna hybryda z napędem AWD (z wyjątkiem wersji Titanium, gdzie cena jest taka sama), a dopłata do hybrydy z wtyczką w porównaniu z klasyczną hybrydą z napędem FWD wynosi jedynie 4 tys. złotych.
Ostatnio ceny hybryd plug-in obniżyli także Skoda. Więcej o tym pisaliśmy TUTAJ. Ten rodzaj napędu staje się więc alternatywą dla samochodów z silnikami spalinowymi, wysokoprężnymi oraz hybrydami.
Ford Kuga Plug-in Hybrid to jeden z najpopularniejszych SUV-ów tego typu na rynku europejskim, który łączy w sobie ekologiczne podejście z nowoczesną technologią. Wyposażony jest w silnik spalinowy 2.5 l. pracujący w cyklu Atkinsona oraz silnika elektrycznego o łącznej mocy systemowej 243 KM.
Dzięki temu samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 7,3 sekundy. W trybie wyłącznie elektrycznym Kuga może pokonać dystans nawet do 88 kilometrów w mieście według cyklu WLTP. Zużycie paliwa nawet w trybie hybrydowym pozostaje na minimalnym poziomie – średnio 5,3-5,9 litra na 100 km.
Do tego bagażnik o poj. Od 420 do 628 litrów w zależności od ustawienia tylnej kanapy, a także zdolność holowania przyczepy o masie do 2100 kg.