Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego przygotowało kampanię społeczną dotyczącą wypadków drogowych z udziałem pieszych. Celem kampani jest uświadomienie kierowcom, że jedna chwila nieuwagi może nieść za sobą bardzo poważne konsekwencje. Spowodowanie ciężkiego wypadku z udziałem pieszego (bez względu na to, czy była to jego wina, czy kierowcy), to zawsze życie z poczuciem winy, z moralnym obciążeniem. Warto więc uważać na pieszych. Nie tylko ze względu na ich bezpieczeństwo, ale również dla dobra samego kierującego. Hasło kampanii to „Dożywocie z poczuciem winy. Uważaj na pieszych".Kampania , będzie opierała się tylko na nośnikach, które są bezpłatne. Przez trzy tygodnie będzie można zobaczyć ją na ekranach monitorów Tramwajów Warszawskich, a do końca roku pojawią się również plakaty i naklejki na 300 stacjach SHELL. Źródło: PBD