Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

112 g CO2/KM : RENAULT KANGOO UMACNIA SIĘ NA POZYCJI LIDERA

thb3_Renault_Kangoo_ExpressNa ostatnich targach motoryzacyjnych w Genewie Renault zaprezentowało kombivanaz silnikiem wysokoprężnym ENERGY dCi 90. Dzięki temu silnikowi, opracowanemu na bazie silnika ENERGY dCi 110, który jest prawdziwym arcydziełem nowoczesnej technologii, Kangoo jest obecnie najoszczędniejszym samochodem w swojej kategorii. Kilka miesięcy później, dzięki stosowaniu zasad filozofii Kaizen w ciągłym doskonaleniu wydajności silników, Renault udało się obniżyć emisję CO2 w Kangoo. Emisja CO2/km1 wynosi obecnie 129 g w wersjach z silnikiem dCi 90 i 112 g (4,3 l/100 km) w modelach z silnikiem ENERGY dCi 90 (wyposażonych również w funkcję Stop & Start i system Energy Smart Management). Te ostatnie modele pobiją we wrześniu nowy rekord emisji i tym samym umocnią swoją pozycję najoszczędniejszych samochodów w segmencie. Cena w Polsce Renault Kangoo wyposażone w silnik ENERGY dCi 90 będzie od września dostępne w gamie polskiej w najpopularniejszej wersji wyposażenia Helios. Cena samochodu będzie wynosić 74 850 PLN. Oszczędność związana z użytkowaniem silnika ENERGY w porównaniu z udoskonalonym silnikiem dCi 90 wynosi 12%. Liczba ta obejmuje oszczędność paliwa i wymiany oleju (po 40 000 km) zgodnie z zasadą przebiegu 90 000 km w ciągu 36 miesięcy. Opis techniczny silnika Energy dCi 90 w skrócie: • Turbo 4-cylindrowy, 8-zaworowy, 1,5 l (1461 cm3) • System Stop & Start • System odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania i zwalniania (ESM) • Niskociśnieniowy układ recyrkulacji schłodzonych spalin (EGR) • Popychacze z powłoką DLC (Diamond-Like Carbon) • Dysze wtrysku ANI (Angle de Nappe d'injection Individualisé – o indywidualnym kącie wtrysku warstwowego)

Przeczytaj również
Popularne