Grupa Cichy-Zasada, największa sieć dealerska z branży motoryzacyjnej w Polsce, ogłasza zmiany w strukturze działu marketingu. Stanowisko dyrektor marketingu i PR objęła Paulina Kit, zastępując na tej pozycji Justynę Grudzińską, która przez ostatnie lata odpowiadała m.in. za wdrożenie strategii komunikacji marki opartej na haśle „Wybór dealera ma znaczenie”.
Justyna Grudzińska była związana z Grupą Cichy-Zasada ponad dwa lata, odpowiadając za zarządzanie całością działań marketingowych. Odegrała kluczową rolę w budowaniu spójnej i wyróżniającej się strategii marketingowej Grupy dla wszystkich marek z portfela (Audi, Volkswagen, VW samochody dostawcze, Skoda, Seat, Cupra). Z jej inicjatywy powstało hasło „Wybór dealera ma znaczenie”, które stało się fundamentem działań komunikacyjnych marki Cichy-Zasada. Ich celem jest uświadomienie klientom istotnej roli marki dealera i gwarancji jakości w procesie zakupu samochodu nowego lub używanego, floty czy usług posprzedażowych.
Nowa dyrektor marketingu i PR - Paulina Kit - pracowała dotychczas w firmie na stanowisku kierownika ds. marketingu. Z branżą automotive jest związana od ponad 8 lat, z czego ostatnie 2,5 roku rozwijała się w zespole Grupy Cichy-Zasada. W nowej roli będzie kontynuować strategię wypracowaną przez swoją poprzedniczkę, skupiając się na dalszym wzmacnianiu marki, rozwoju komunikacji omnichannel dla marek dostępnych w sprzedaży Grupy, zarządzaniem działaniami wizerunkowymi oraz jeszcze silniejszym osadzeniu hasła „Wybór dealera ma znaczenie” w świadomości klientów.