Tomasz Gałaszkiewicz został mianowany dyrektorem marki PEUGEOT w Polsce i będzie podlegał Wojciechowi Tomaszkiewiczowi, dyrektorowi generalnemu Stellantis Polska.
Tomasz Gałaszkiewicz to manager z ponad 20-letnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, zdobywanym w obszarach sprzedaży, marketingu oraz komunikacji. Swoją karierę rozpoczął w 2005 roku w marce Citroën, gdzie pełnił m.in. funkcję managera strefy, a następnie odpowiadał za wprowadzenie linii DS na rynek polski.
W 2012 roku dołączył do BMW, gdzie jako manager ds. elektromobilności aktywnie uczestniczył w rozwoju tego segmentu rynku w Polsce. Od 2019 roku jako dyrektor generalny marki First Stop w grupie Bridgestone odpowiadał za działalność firmy w Polsce oraz w Czechach, Słowacji, Węgrzech, Litwie, Łotwie i Estonii. W 2022 roku powrócił do elektromobilności, kierując projektami marki Lexus na rynku hiszpańskim.
Tomasz Gałaszkiewicz jest absolwentem studiów doktoranckich z zakresu zarządzania w SGH w Warszawie, magistrem Institut d’Études Politiques de Bordeaux oraz Uniwersytetu Śląskiego z zakresu nauk politycznych.
Tomasz Gałaszkiewicz obejmuje stanowisko dyrektora marki PEUGEOT z dniem 15 kwietnia 2025 roku.
„Motoryzacja od zawsze była moją pasją, a satysfakcja klientów – najważniejszym miernikiem sukcesu. Dołączenie do marki PEUGEOT, która nie tylko konsekwentnie rozwija innowacyjne technologie już dzisiaj, oferując najszerszą gamę samochodów elektrycznych spośród wszystkich najważniejszych europejskich producentów, to dla mnie zaszczyt i motywacja do dalszego działania. Moim celem, jak i całego zespołu będzie wzmacnianie pozycji PEUGEOT na polskim rynku jako marki nowoczesnej, bliskiej klientom i gotowej na wyzwania przyszłości.” – powiedział Tomasz Gałaszkiewicz.
Janusz Ellert, dotychczasowi dyrektor marki PEUGEOT w Polsce, będzie kontynuował dalszą karierę poza strukturami Stellantis Polska.
Wojciech Tomaszkiewicz, dyrektor generalny Stellantis Polska powiedział: „Z radością witam Tomasza w naszym zespole. Jestem przekonany, że jego umiejętności oraz szerokie doświadczenie w sprzedaży, marketingu oraz w tak ważnej obecnie dla naszej branży elektromobilności, przyczynią się do zwiększenia zadowolenia naszych klientów oraz dalszego rozwoju marki PEUGEOT na polskim rynku. Jednocześnie chciałbym podziękować Januszowi za jego zaangażowanie oraz pracę na rzecz marki PEUGEOT i życzyć mu dalszych sukcesów w karierze zawodowej.”