Czwarta generacja Lexusa GS jest zdecydowanie najładniejszą do tej pory limuzyną klasy wyższej tej marki. Zdecydowany i dynamiczny oraz wzorowa technika pozwolą temu modelowi nawiązać równorzędną walkę z brylującymi w tym segmencie limuzynami z Niemiec, czyli Audi A6, BMW serii 3 oraz Mercedesem klasy E.
W salonie Lexus Warszawa-Wola miała miejsce pierwsza w Polsce prezentacja nowej generacji Lexusa GS. Nowa limuzyna Lexusa będzie oferowana w dwóch wersjach: GS250 i GS450h. Pierwszy z nich jest napędzany 2,5-litrowym silnikiem benzynowym V6 o mocy 209 KM. Rozpędza on do setki tę limuzynę o długości 485 cm w niespełna 9 sekund. Jeszcze ciekawsze parametry oferuje drugi model – GS450h – który wyposażony jest w napęd hybrydowy. Współpracujące ze sobą silnik elektryczny i spalinowy dają auto łączną moc 345 KM. Pierwszą setkę osiągniemy tym autem już po 5,9 sekundy.Lexus GS250 został wyceniony na co najmniej 207 000 zł a model hybrydowy kosztuje od 253 200 zł w wersji Eco.
Co ciekawe, nim Lexus GS nowej generacji pojawił się na polskim rynku już został wybrany "Samochodem Roku 2012" magazynu Playboy. Źródło: Fleet