Nissan Interstar to dla Nissana kompletnie nowy samochód. Dostawca jest jednak dobrze znany na rynku, bo to nic innego jak najchętniej wybierane auto w segmencie, Renault Master ze zmienionym logotypem. Pierwszy egzemplarz w wersji L3H2 2.0 130 KM Business Plus w kolorze szarym trafił właśnie do klienta.
Jak mówią przedstawiciele Nissana, nowy Interstar został zaprojektowany z myślą o dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstwach i to drugi po Primasterze model w tym segmencie. Więcej o dostawczych Nissanach pisaliśmy o tym TUTAJ.
Olbrzymia przestrzeń ładunkowa, duża ładowność oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne sprawiają, że to doskonały wybór dla firm budowlanych, logistycznych oraz usługowych. Nikt nie robi jednak tajemnicy z faktu, że to kolejny owoc współpracy Renault z Nissanem, w ramach globalnego sojuszu z Mitsubishi. W taki sam sposób powstają przecież Mitsubishi ASX i Colt oraz Grandis, o którym więcej pisaliśmy TUTAJ.
Pierwszy egzemplarz w Polsce trafił do Pana Pawła, przedsiębiorcy z okolic Starego Sącza, który poszukiwał niezawodnego pojazdu do transportu materiałów.
Interstar spełnia wszystkie moje oczekiwania – oferuje pojemną przestrzeń ładunkową, idealną do transportu materiałów budowlanych. Na co dzień przewożę duże gabaryty, więc to dla mnie doskonały wybór. W wersji Business Plus składane oparcie fotela daje możliwość stworzenia mobilnego biura, co jest przydatne w organizacji pracy podczas dłuższych tras – mówi pan Paweł, pierwszy właściciel Interstara w Polsce.
Przy wyborze samochodu najbardziej liczyło się także zaufanie do marki. Pan Paweł od lat jeździ Nissanem Qashqai, co utwierdziło go w decyzji o zakupie nowego vana Interstar.
Nissan Interstar to nowa konstrukcja reprezentująca segment największych lekkich aut dostawczych w Polsce. Oferuje do 14,8 m³ przestrzeni ładunkowej, ładowność do blisko 1400 kg i możliwość holowania przyczepy o masie do 2500 kg. Konstrukcja Aerovan zmniejsza zużycie paliwa, a nowoczesny dwulitrowy silnik Diesla o mocach od 105 do 170 KM (w zależności od wersji) współpracuje z manualną przekładnią o 6 przełożeniach lub 9 biegowym automatem. Poza wersją z napędem spalinowym Interstar dostępny jest także w odmianie elektrycznej o zasięgu do 400 km.
Wnętrze modelu Interstar wyróżnia się nowoczesnym designem oraz wysoką funkcjonalnością, np. systemem multimedialnym z 10-calowym ekranem, kompatybilnym z Apple CarPlay i Android Auto.
Wersja Business Plus, którą wybrał Pan Paweł, jest wyposażona m.in. w kamerę cofania, inteligentne lusterko wsteczne, podgrzewane fotele przednie, fotel kierowcy z regulowanym podparciem lędźwi, a także wskaźnik poziomu zużycia klocków hamulcowych, wzmocniony akumulator oraz bezprzewodową ładowarkę do telefonów komórkowych.
Nissan Interstar to jeden z kluczowych modeli w naszej ofercie samochodów użytkowych, który znacząco poszerza nasze możliwości w segmencie pojazdów dostawczych. Dzięki nowoczesnym technologiom, dużej przestrzeni ładunkowej oraz niezawodności, jakiej oczekują przedsiębiorcy, model ten doskonale wpisuje się w potrzeby dynamicznie rozwijających się firm. Tym bardziej cieszy nas fakt, że klient, który od lat ufa marce Nissan, wybrał właśnie ten model do swojej pracy – wyjaśnia Piotr Laube, dyrektor zarządzający marką Nissan w Astara Poland.
Jednym z kluczowych atutów samochodów marki Nissan jest rozbudowany pakiet gwarancyjny, zapewniający kierowcom spokój i bezpieczeństwo na długie lata. Standardowa 5-letnia gwarancja obejmuje oryginalne części i akcesoria. Dodatkowo powłoka lakiernicza pojazdów jest chroniona przez 12 lat. Klienci mogą również liczyć na 5-letnie wsparcie w ramach programu Nissan Assistance. W przypadku modelu Nissan Interstar w wersji elektrycznej producent oferuje aż 8 lat gwarancji na pojemność akumulatora.
Nowy Nissan Interstar, dostępny w różnych wariantach nadwozia i układach napędowych, oferowany jest w cenie od 134 900 zł netto w wersji bazowej L2H2 z silnikiem Diesla o mocy 105 KM (Renault Master 135 500 zł) oraz od 209 900 zł netto w wersji elektrycznej.