Maxus ogłasza plany ekspansji na polskim rynku. W ciągu kilku najbliższych miesięcy portfolio uzupełnią całkowicie nowe pozycje, w szerszym stopniu niż dotychczas napędzane silnikami wysokoprężnymi. Będą one dostępne w bezprecedensowo rozbudowanej sieci dealerskiej.
„Rok 2025 będzie przełomowy dla Maxusa na polskim rynku. Zapraszamy do współpracy dealerów, którzy chcą być częścią tego sukcesu” - informuje Yaroslav Gural,
CEE Manager Maxus. Marka Maxus zadebiutowała na polskim rynku w 2022 r. Na przestrzeni ostatnich trzech lat zdążyła zbudować na nim jedną z najszerszych gam modeli dostawczych. Obejmuje ona siedem pozycji, z czego aż cztery elektryczne. Zielony transport to prawdziwa specjalność Maxusa, która daje mu pozycję lidera w tym obszarze. Ultra-zaawansowane układy napędu elektrycznego oferowane są w modelach zróżnicowanego typu, w tym również w specjalistycznych konfiguracjach na przykład w połączeniu z układem 4x4. Ofensywa Maxusa na 2025 r.: wyczekiwane modele wreszcie w Polsce W przeciągu najbliższych kilku miesięcy nastąpi gwałtowny wzrost zaangażowania Maxusa na polskim rynku. - Po blisko trzech latach obecności jesteśmy już gotowi na znaczące zwiększenie swojej ekspozycji: wejście na nowe obszary rynku, w tym najpopularniejsze segmenty samochodów dostawczych z silnikami wysokoprężnymi, oraz zwiększenie zasięgu sieci sprzedażowej i serwisowej na terenie całego kraju - zapowiada Yaroslav Gural, CEE Manager Maxus. Pierwszym etapem ofensywy będzie wzmocnienie wiodącej pozycji Maxusa na polu zielonego transportu. Z dużym zainteresowaniem przyjęta została już w marcu pierwsza z zaplanowanych na ten rok premier, czyli średniej wielkości van e-Deliver 5. Zupełnie nowa pozycja w portfolio marki jest już dostępna na rynku w promocyjnej ofercie.
Pierwsze egzemplarze e-Deliver 5 pojawią się na polskich drogach już w maju. Jeszcze w pierwszej połowie roku do gamy dołączy najbardziej spektakularna z tegorocznych nowości Maxusa, czyli e-Terron 9: pierwszy w europejskiej dystrybucji elektryczny pick-up z napędem na cztery koła. Efektowny model będzie stanowił ważne uzupełnienie rynkowej oferty zarówno w kontekście użytku profesjonalnego, jak i rekreacyjnego przez Klientów indywidualnych. Jeszcze przed końcem rynku do sprzedaży trafi również bliźniaczy Terron 9 napędzany silnikiem wysokoprężnym. Będzie to jeden z modeli znacznie poszerzający zasięg rynkowy Maxusa w najpopularniejszych w Polsce segmentach modeli użytkowych z napędami spalinowymi.
- Nasza nowa strategia już przynosi efekty. Od początku bieżącego roku notujemy bezprecedensowe wzrosty wyników sprzedaży Maxusa za sprawą modelu Deliver 9. To duży van o ładowności do 1,2 t oraz przestrzeni ładunkowej do 12,9 m³. Z bogatym wyposażeniem obejmującym m.in. bezprzewodowe połączenie Apple CarPlay oraz dwulitrowym dieslem o mocy
150 KM dostępny jest już od 1200 zł netto miesięcznie. Teraz czas na podobne połączenie wiodących w klasie właściwości transportowych z wydajnymi i trwałymi napędami wysokoprężnymi przy bardzo konkurencyjnie skalkulowanej ofercie finansowania w kolejnych modelach Maxusa na polskim rynku - informuje Yaroslav Gural. Maxus rozbudowuje sieć dealerską na obszarze całej Polski. W ramach
szerokozakrojonego planu ekspansji na 2025 r. polski importer marki Maxus dokonuje również głębokich zmian w sieci dealerskiej. - Jesteśmy obecnie w momencie, który zdefiniuje naszą obecność i działanie na polskim rynku na wiele kolejnych lat. Tę pozycję chcemy budować z topowymi partnerami na terenie całej Polski. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy chcą być częścią tego sukcesu. Planujemy utworzenie nowych punktów marki zarówno w największych polskich miastach, jak Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Gdyni czy Szczecinie, ale również w Zielonej Górze, Olsztynie i Elblągu – oznajmia dyrektor marki na polskim rynku.