Rok 2013 zakończył się dla Mazdy bardzo dobrymi wynikami. Od stycznia do końca grudnia nabywców znalazło 4 261 samochodów tego producenta, co oznacza wzrost o 76% w porównaniu do 2012 i jest najwyższym wynikiem w historii Mazda Polska. Najpopularniejszym modelem w gamie japońskiego producenta okazała się Mazda6 (2 027 sztuk), za nią uplasowała się Mazda CX-5 (1 252) oraz Mazda3 (690). Największy wzrost sprzedaży odnotowała Mazda6 (+300%) i Mazda CX-5 (+60%). Od końca października, kiedy nowa Mazda3 pojawiła się w salonach sprzedaży, zebranych zostało już ponad tysiąc zamówień na omawiany model. Rośnie również pozycja polskiego przedstawicielstwa: Mazda Polska jest na 11. miejscu w rankingu sprzedaży krajów europejskich, a pod względem sprzedaży Mazdy6 zajęła nawet trzecią lokatę, po Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. "Rok 2013 okazał się dla Mazdy rekordowy pod wieloma względami: najwyższa sprzedaż polskiego przedstawicielstwa i sukces najnowszych modeli (Mazda CX-5, Mazda6 i Mazda3), które śmiało konkurują z markami premium i wygrywają testy porównawcze - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland. Mazda