W 2012 roku Porsche AG sprzedało więcej samochodów sportowych, niż kiedykolwiek wcześniej. 141 075 dostarczonych klientom aut oznacza wzrost o 18,7 procent w stosunku do zeszłorocznego rekordu 18 868 sprzedanych pojazdów. W ciągu ostatnich trzech lat producent aut ze Stuttgartu zwiększył liczbę pojazdów dostarczanych klientom o 83,9 procent.W 2012 roku Porsche wykazało dwuliczbowy wzrost sprzedaży na wszystkich regionach sprzedaży. Rejon Azji i Pacyfiku figuruje na szczycie listy z liczbą 50 376 dostarczonych pojazdów (+23,6 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem). Tuż za nim plasuje się Europa, gdzie sprzedało się 49 639 nowych aut ze znaczkiem Porsche (+13,5 proc.). Rynek chiński pierwszy raz może poszczycić się liczbą ponad 30 tys. dostarczonych samochodów (31 205 szt.). Koncern odnotował także wzrost sprzedaży w USA (20,7 proc.), co przełożyło się na 35 043 sprzedane samochody. Porsche utrzymuje swoją mocną pozycję także na rodzimym rynku niemieckim. 911, Cayenne, Panamera, Boxster i Cayman sprzedały się w ilości 17 487 egzemplarzy (+16,9 proc.).
W 2012 roku szczególną popularnością cieszyła się siódma generacja klasycznego samochodu sportowego 911 Carrera. Wzrost sprzedaży o 31,4 proc. oznacza, 25 475 sprzedanych samochodów. Popularnością cieszył się również model Boxster ze sprzedażą 9 253 sztuk, przy wzroście o 29,1 proc.. Najbardziej pożądanym na świecie modelem Porsche okazał się jednak Cayenne, który dostarczono 74 763 klientom (+24,8 proc.). Z niemal 19 tys. sprzedanych Cayenne S, Cayenne GTS i Cayenne Turbo, Porsche pozostaje głównym producentem wysokowydajnych samochodów SUV. Podczas rozpoczynających się dziś Detroit Motor Show, największą atrakcją stoiska Porsche będzie nowe Cayenne Turbo S. Auto z silnikiem o mocy 550 KM (405 kW) plasuje się na szczycie listy SUV produkowanych przez Porsche, zachowując wszystkie charakterystyczne dla tego modelu cechy, takie jak duże możliwości jazdy w terenie, komfort podróżowania i imponujący moment obrotowy. Porsche