Leasing z wykupem na poziomie FSL zdobył pierwsze miejsce w konkursie „Perły Rynku – Wybór Detalistów 2013" w kategorii „Najlepsza oferta leasingowa". Podczas uroczystej gali, która odbyła się w czwartek 13 czerwca br. w hotelu Sheraton w Warszawie, wręczono nagrody „Perły Rynku – Wybór Detalistów 2013". Volkswagen Leasing Polska otrzymał statuetkę w kategorii „Najlepsza oferta leasingowa". W tym roku producenci, dystrybutorzy i importerzy zgłosili rekordową liczbę 380 produktów w 64 kategoriach. Po raz pierwszy w historii plebiscytu detaliści głosowali na wyroby innowacyjne – otwierające nowe segmenty rynku, powstające w oparciu o przełomowe technologie produkcji. „Perły Rynku" to kolejna nagroda po Fleet Derby 2013, którą w tym roku otrzymał Volkswagen Leasing Polska za usługę leasingu z wykupem na poziomie FSL. Oferta skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców, którym zależy na obniżeniu miesięcznych kosztów finansowania samochodów firmowych. Jest to dobre rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie możliwość zmiany firmowego auta bez konieczności wykupu obecnie użytkowanego pojazdu. Cieszymy się, że nasza usługa została doceniona nie tylko przez ekspertów z branży, ale także przez klientów detalicznych – powiedział Bartłomiej Kołodziejek, Kierownik Działu Sprzedaży w Departamencie Sprzedaży i Współpracy z Dealerami Volkswagen Bank Polska S.A., który odebrał nagrodę. Badanie „Perły Rynku" od siedmiu lat wskazuje najlepsze nowości rynkowe. Konkurs ma na celu wyłonienie nowych usług dedykowanych branży handlowej i nagrodzenie ich znakiem „Perła Rynku – Wybór Detalistów 2013". Plebiscyt prognozuje sukces sprzedażowy – stanowi wskazówkę dla przedsiębiorców, w które nowości warto inwestować. Badanie zbudowało swój prestiż na pełnym obiektywizmie danych - każda wypełniona ankieta trafia bezpośrednio do instytutu GfK Polonia, który przeprowadza badanie.