Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Opel liderem wzrostów

W lutym sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 523 szt. samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje 16,5% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej – 2 165 sztuk. Łączna sprzedaż Opla w tym roku wyniosła 5 509 samochodów, czyli o ponad 24% więcej niż w pierwszych dwóch miesiącach zeszłego roku.
„Luty to dla Opla kolejny bardzo dobry miesiąc. Pomimo że rynek samochodów osobowych i dostawczych skurczył się o 10 procent w porównaniu z lutym 2014 roku, Opel znacznie poprawił swoje wyniki.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. „Dzięki zwiększeniu sprzedaży o ponad 1 000 samochodów, po pierwszych dwóch miesiącach tego roku, Opel pozostaje liderem polskiego rynku pod względem wzrostu wolumenu” – dodaje Mieczkowski.
Sprzedaż samochodów osobowych niemieckiej marki w styczniu i lutym rosła znacznie powyżej rynku, dzięki temu Opel zwiększył udział z 6,85% uzyskanych w zeszłym roku do 9,02%, czyli o 2.17 punktu procentowego. Łącznie po pierwszych dwóch miesiącach roku sprzedaż samochodów osobowych Opla wyniosła 5 236 samochodów, czyli o prawie 24% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku, zakończonym wynikiem na poziomie 4 229 sztuk.
Liderem sprzedaży marki w pierwszych dwóch miesiącach roku jest, najczęściej wybierany przez klientów indywidualnych model na polskim rynku, Opel Corsa, którego sprzedaż wyniosła 1 933 sztuki. Tuż za nią uplasowała się Astra z wynikiem 1 451 egzemplarzy, trzecie miejsce na podium przypadło modelowi Mokka – 825 sztuk. Kompaktowy SUV Opla stał się nowym bestsellerem marki, jego sprzedaż w pierwszych dwóch miesiącach 2015 roku podwoiła się w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Luty był także kolejnym miesiącem wzrostów sprzedaży samochodów dostawczych Opla. Sprzedaż marki w tym miesiącu zwiększyła się o 59% w porównaniu do zeszłego roku. Łącznie od początku tego roku Opel sprzedał aż 32,5% samochodów dostawczych więcej niż w roku 2014. Liderem wzrostu jest Movano, którego sprzedaż w 2015 roku zwiększyła się dwukrotnie.
Opel

Przeczytaj również
Popularne