Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Magdalena Redestowicz szefową marketingu BYD w Polsce

Jeszcze w grudniu Redestowicz odpowiadała za wprowadzenie marki Leapmotor na polski rynek, teraz jak się dowiedzieliśmy, kierować będzie marketingiem BYD w Polsce.

Na razie obowiązki związane z marketingiem marki BYD pełni Piotr Ziarkowski i łączy je z zadaniami PR managera. Już niebawem to się zmieni, bo do zespołu chińskiej marki dołączyła Magdalena Redestowicz, która do BYD przeszła ze Stellantisa. Będzie odpowiadała za działania marketingowe związane z marką BYD oraz modelami Seal, Seal U, Doplhin, Sealion 7 i Tang oraz debiutującym własnie Atto 2, a także luksusową marką BYD — Denza, która zgodnie z zapewnianiami Stelli Li już niebawem pojawi się oficjalnie w Europie.

Magdalena Redestwoicz pracę zaczynała w Citroenie roku jako specjalistka ds. marketingu, później była szefem reklamy i dyrektorem marketingu marki. Od 2023 roku pełniła funkcję szefa marek Fiat i Abarth na Polskę, a w 2024 została szefową chińskiej marki należącej do koncernu Setellantis – Leapmotor. Więcej o tym pisaliśmy TUTAJ.

Magdalenę Redestowicz w Stellantis z kolei zastąpiła Adam Męcińsk, który objął stanowisko dyrektora marki Leapmotor w Polsce. Więcej o tym pisaliśmy TUTAJ.





Przeczytaj również
Popularne