W ubiegłym roku Citroën przeprowadził akcję, w ramach której premiował klientów nabywających nowy samochód i pozostawiających swój dotychczasowy używany pojazd w rozliczeniu lub do złomowania. Operacja, która „oczyściła" polskie drogi z ponad 1000 samochodów powyżej 12 lat, wróciła do oferty w marcu. Dzięki niej klienci dysponujący używanym samochodem mogą zyskać do 8.000 złotych bonusu. Początek bieżącego roku był dla marki Citroën w Polsce bardzo udany. Pierwszy kwartał Citroën Polska zamknął wynikiem 4173 sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych, co oznacza wzrost sprzedaży aż o 36,6% w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2013. Jednocześnie udział rynkowy wzrósł|z 3,58% ( I kwartał 2013) do 3,86% (II kwartał 2014). Wśród samochodów sprzedanych w tym okresie, nabywców znalazły 594 samochody z homologacją N1 (Berlingo Multispace, C5 Tourer oraz Nowy Grand C4 Picasso). Drugi kwartał 2014 roku Citroën rozpoczyna pod znakiem kontynuacji akcji premiującej odkup i złomowanie. Klienci indywidualni pozostawiający swój używany samochód w rozliczeniu lub do złomowania mogą zyskać, w zależności od modelu samochodu nowego, który chcą nabyć, aż do 8.000 złotych dodatkowej premii. Promocja prowadzona przez markę Citroën jest powrotem do podobnej operacji przeprowadzonej w ubiegłym roku. W 2013 roku klienci indywidualni korzystający z dodatkowych bonusów, pozostawili w 2013 roku w rozliczeniu 1150 samochodów używanych, a aż 1026 samochodów w wieku powyżej 12 lat zostało zezłomowanych. Najważniejsze informacje o operacji „Odkup / złomowanie":- dodatkowy bonus za pozostawienie używanego samochodu w rozliczeniu/ do złomowania – do 8.000 złotych- minimum procedur - całością formalności zajmuje się diler- dedykowana strona, ułatwiająca kalkulacje – promo.citroen.pl- możliwość wyceny samochodu pozostawianego w rozliczeniu przez specjalny moduł na stronie opracowany przy współpracy z Eurotax- samochody do złomowania starsze niż 12 lat Operacja związana z premiowaniem pozostawiania samochodów w rozliczeniui do złomowania jest odpowiedzią Citroëna na brak stymulacji rynku samochodów nowych przez państwo oraz liczne zagrożenia wynikające z wieku parku samochodów użytkowanych w Polsce. Citroen