Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Biznes stawia na outsourcing floty!

Z outsourcingu floty z kwartału na kwartał korzysta coraz więcej przedsiębiorstw. Według najnowszych danych Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów niezmiennie najpopularniejszą formą finansowania i zarządzania floty aut firmowych w ramach usług car fleet management w Polsce pozostaje Full Service Leasing (FSL), czyli inaczej leasing operacyjny z pełną obsługą. Liderem branży pozostaje LeasePlan Poska.

W łącznej flocie firm PZWLP samochody znajdujące się w Full Service Leasingu stanowią już 77% i po III kwartale 2014 r. jest to przeszło 93 tys. pojazdów (93.217). Ta forma zarządzania flotą jest bezkonkurencyjna w stosunku do działań w ramach przedsiębiorstwa – komentuje Sławomir Wontucki, Dyrektor Zarządzający, LeasePlan Fleet Management Polska.
LeasePlan Polska działa na rynku od 2001 roku i zarządza flotą ponad 23 tys. pojazdów dla przeszło 900 Klientów. Jest też największym dostawcą usługi Full Service Leasing na polskim rynku.
Dlaczego przedsiębiorcy wybierają FSL?

Full Service Leasingu dedykowany jest firmom, które chcą skupić się na włas¬nym biz¬ne¬sie, a zarządzanie flotą powierzają specjalistom. Większości firm, chcąc skupić się na działalności podstawowej, zdecydowała o oddaniu na zewnątrz w zarządzanie takich obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa jak kadry, płace, wyposażenie biur, usługi księgowe i finansowe czy właśnie flota samochodowa. Celem takich działań jest optymalizacja procesów i redukcja kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zewnętrzne finansowanie i zarządzanie flotą jest bezkonkurencyjne w stosunku do działań w ramach przedsiębiorstwa, dlatego nieustannie stawiamy na jego rozwój FSL.

Z wieloma Klientami współpracujemy w oparciu o nasz sztandarowy produkt „Otwartą kalkulację", która umożliwia – poprzez ścisłą partnerską współpracę i koordynację stawianych sobie celów – wypracowanie znaczących i trwałych usprawnień w zarządzaniu flotą, ale przede wszystkim obniżenie kosztów, które w postaci premii trafiają do klientów. Inwestujemy w innowacje. Odpowiadając na potrzeby Klientów, uruchamiamy nowoczesne narzędzia jak chociażby działająca od początku tego roku usługa eOględziny, umożliwiające stałą kontrolę stanu floty czy FEXT, nowej generacji system raportowania w chmurze dający pełne informacji o stanie floty m.in. o kierowcach generujących najwyższe koszty eksploatacji czy o szkodach komunikacyjnych.– mówi Sławomir Wontrucki, Dyrektor Zarządzający, LeasePlan Polska.

Jaka jest recepta na sukces w branży CFM?

Stawiamy na wysoką jakość usług i zadowolenie Klienta. Podstawą, na której budujemy nasze relacje jest poziom satysfakcji. Przywiązujemy ogromną wagę do badań w tej dziedzinie. Dla nas najważniejszy jest Klient, który już zdecydował się podjąć z nami współpracę. Zależy nam na tym, żeby mógł to odczuć – staramy się reagować na wszelkie sugestie poprawy jakości obsługi. Z wieloma firmami pracujemy na tyle długo, że znamy bardzo dobrze ich potrzeby i dzięki temu możemy przygotowywać dla nich kolejne oferty bardzo dokładnie szyte na miarę. Przynosi to dobre efekty: nie tylko nikt nigdy nie zerwał z nami współpracy, ale też możemy się poszczycić bardzo wysokim 90 proc. poziomem lojalności. Zdajemy sobie sprawę, że wykonując dobrze swoją pracę dbamy zarówno o interesy Klienta jak również o rozwój firmy LeasePlan w Polsce - mówi Sławomir Wontrucki, Dyrektor Zarządzający, LeasePlan Polska.

Bycie dobrym partnerem w biznesie w każdej branży oznacza to samo. Trzeba przede wszystkim wsłuchiwać się w potrzeby Klienta, dbać o jego interesy i być wiarygodnym, lojalnym i uczciwym partnerem. Tylko w ten sposób można budować pozycję firmy i powiększać grono zadowolonych Klientów. To, że rośniemy szybciej niż branża i utrzymujemy pozycję lidera rynku, jest efektem dziesięcioletniej konsekwencji. – dodaje Sławomir Wontrucki.

Źródło: LeasePlan

Przeczytaj również
Popularne