Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Maxus e-Deliver 5. Debiut w promocyjnej cenie

Nie 185 900 a 155 900 zł netto kosztuje nowy elektryczny dostawczak Maxusa e-Deliver 5. Promocję zorganizowano z okazji debiutu. Auto ma baterię o pojemności 64 kWh i zasięg do 489 km. Moc to 163 KM a przestrzeń ładunkowa? W zależności od wersji 6,6 lub 7,7 m³.

Obecna na polskim rynku od 2022 r. marka Maxus specjalizuje się w samochodach dostawczych i osobowych vanach z napędem elektrycznym. Wraz z debiutem e-Deliver 5 kompletuje portfolio linii e-Deliver, która przy objętościach przestrzeni ładunkowej od 4,8 do 20 m³ jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie potrzeby transportowe zarówno drobnych, jak i największych biznesów.

Po bardzo udanym otwarciu roku na polskim rynku (wzrost rejestracji w styczniu o 150% r./r.) Maxus rozpoczyna największą w swojej historii ofensywę modelową. Jej pierwszym elementem jest e-Deliver 5: elektryczny van średniej wielkości, który łączy wyróżniający się na ulicy design, dużą przestrzeń ładunkową, wydajny napęd elektryczny, najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa oraz korzystnie skalkulowane koszty użytkowania.

Zielona logistyka stanowi przyszłość europejskiego, a w tym i polskiego biznesu. Nowy model e-Deliver 5, który oferuje wszystkie zalety elektrycznych samochodów dostawczych i unika tradycyjnie utożsamianych z nimi kompromisów, jest najlepszym dowodem na to, że produkty Maxusa pomagają polskim przedsiębiorcom odpowiadać na wyzwania tej transformacji w sposób dopasowany do ich potrzeb i realiów – mówi Yaroslav Gural, Country Manager Maxus Polska.

Miedzy 3 i 7

Nowy e-Deliver 5 uzupełnia kompleksową gamę Maxusa w segmencie elektrycznych vanów pomiędzy obecnymi już na polskim rynku e-Deliver 3 a e-Deliver 7. Mierzy do 5250 mm długości, 1874 mm szerokości i do 1960 mm wysokości a przestrzeń ładunkowa wynosi 6,6 lub 7,7 m³.

Model został zaprojektowany od podstaw, jako elektryczny, przez co architektura napędu w żaden sposób nie ogranicza ładowności funkcjonalności przestrzeni ładunkowej. Jej szerokość pomiędzy nadkolami wynosi 1250 mm, co gwarantuje wygodny przewóz europalet i innych dużych ładunków. Drzwi przesuwne z obydwu stron dają znaczącą przewagę łatwego załadunku i rozładunku niezależnie od warunków. Tylne drzwi otwierają się pod kątem 180 stopni. Niezależnie od niego w kabinie znajdują się trzy miejsca siedzące.

Modelu e-Deliver 5 nie dotyczy utożsamiany zwykle z elektrycznymi samochodami dostawczymi problem ograniczonej ładowności — w jego przypadku wynosi ona aż 1,2 tony, co w połączeniu z możliwością ciągnięcia przyczep do 1,5 tony i mocnym silnikiem o mocy 163 KM pozwala wykorzystywać go również do transportu ciężkich materiałów.

489, czyli nie tylko do miasta

Model e-Deliver 5 został wsparty na nowej płycie podłogowej MILA (Modular Intelligent Lightweight Architecture). Akumulator o pojemności 64 kWh zapewnia zasięg WLTP do 489 km w cyklu miejskim, ale również aż 335 km jazdy bez lokalnej emisji spalin w cyklu mieszanym.

Dzięki maksymalnej mocy ładowania 70 kW ponowne uzupełnienie energii do 80% akumulatora trwa zaledwie 45 minut. W codziennej eksploatacji najlepiej sprawdzi się ładowanie przez noc przez wallboxa AC z mocą 11 kW, którego można zamontować w domu lub w firmie.

Samochód objęty jest gwarancją na 5 lat lub 100 tys. km, ale jego akumulator trakcyjny jest objęty wydłużoną ochroną na 8 lat lub 200 tys. km, co daje pewność długotrwałej eksploatacji bez obaw o ograniczanie parametrów napędu.

5 gwiazdek i platynowy certyfikat

Model e-Deliver 5 gwarantuje pewność prowadzenia we wszystkich warunkach drogowych oraz maksymalną ochronę w razie kolizji. Potwierdzają to wyniki testów niezależnej europejskiej instytucji Euro NCAP, która przyznała nowemu modelowi Maxusa najwyższą ocenę: platynową odznakę.

Obecne testy Euro NCAP sprawdzają nie tylko zachowanie konstrukcji samochodu podczas zderzenia, ale również wiele innych aspektów wpływających na bezpieczeństwo podczas jazdy, w tym zapobieganie kolizjom. Docenione zostało kompleksowe wyposażenie Maxusa e-Deliver 5 w tym zakresie, obejmujące już w standardzie między innymi adaptacyjny tempomat, inteligentne światła drogowe, czujniki parkowania z tyłu oraz systemy utrzymania pasa ruchu, rozpoznawania znaków drogowych, ostrzegania przed kolizją i automatycznego hamowania awaryjnego.

Mobilne biuro

Kokpit Maxusa e-Deliver 5 zapewnia komfortowe i funkcjonalne środowisko pracy.

Nowocześnie zaprojektowana przestrzeń wyposażona jest w trzy miejsca siedzące, regulowany fotel kierowcy z podłokietnikiem i funkcją podgrzewania siedziska oraz dotykowy ekran o przekątnej 12,3" obsługujący kamerę 360 stopni i bezprzewodowe aplikacje Apple CarPlay/Android Auto, gwarantujące zwiększoną wydajność oraz rozrywkę przez cały dzień pracy.

Debiut w Polsce

Dobrze wyposażony van średniej wielkości z elektrycznym napędem debiutuje na polskim rynku z promocyjną ceną. Zamiast 185 900 auto kosztuje 155 900 zł netto, czyli 191 tys. zł. brutto.

Przeczytaj również
Popularne