Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Elektryk w cenie hybrydy? Jeep tak potrafi

Stellantis wprowadził nową ofertę dla firm na Jeepa Avengera. Niezależnie od napędu hybrydowego czy elektrycznego, miesięczna rata jest tej samej wysokości. Czy to sposób na poprawę sprzedaży?

Jeep Avenger to produkowany w Polsce nieduży crossover. Dostępny jest zarówno w wersji spalinowej, hybrydowej, jak i elektrycznej. W przypadku silnika benzynowego pod maską pracuje trzycylindrowe 1.2 GSE o mocy 100 KM. Wersję hybrydową napędza ten sam silnik spalinowy i dodatkowy silnik elektryczny. Auto dostępne jest w tym wypadku z napędem na przednie koła lub 4XE, czyli z napędem na cztery koła (136 KM).

Napęd jak w Jeepie

Wersja elektryczna to z kolei silnik elektryczny o mocy 156 KM (260 Nm) i akumluaotr trakcyjny o pojemności 51 kWh netto co przekłada się na zasięg 400 km WLTP, który może wzrosnąć do 600 km wyłącznie w ruchu miejskim.

W wersji z napędem elektrycznym Avenger oferuje systemy bezpieczeństwa, w tym m.in. aktywny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, aktywny tempomat z asystentem pasa ruchu i asystentem jazdy w korkach, system monitorowania martwego pola, czujniki parkowania 360º, czy kamerę cofania z widokiem jak z lotu drona. Jeśli chodzi o łączność, zastosowano w nim nowoczesne technologie jak system multimedialny Uconnect najnowszej generacji z ekranem dotykowym o przekątnej 10,25”, czy w pełni cyfrowy 7 lub 10,25-calowy zestaw wskaźników, bezprzewodową kompatybilność z aplikacjami Apple CarPlay i Android Auto, a także bezprzewodowe ładowanie kompatybilnych smartfonów.

Avenger wyróżnia się wszechstronnością na każdym rodzaju nawierzchni, dzięki systemowi zarządzania trakcją Selec Terrain. Jego przygotowanie do jazdy po nieutwardzonych drogach jest również widoczne w elementach ochronnych dookoła nadwozia pojazdu, a także w reflektorach, które są dla ochrony cofnięte względem grilla i wysoko umieszczone.

Cena jak hybrydy

Ta 360-stopniowa ochrona chroni zarówno przed kamykami i wybojami na drogach o słabej nawierzchni, jak i przed uderzeniami przy niskich prędkościach, które są przyczyną 70% uszkodzeń nadwozia w Europie. Dzięki specjalnym listwom w krytycznych obszarach takich jak drzwi, nowy Jeep Avenger może wyjść z jazdy po bezdrożach lub miejskiej dżungli bez zadrapania.

Teraz niezależnie od wersji napędowej Jeep Avenger dostępny jest w abonamencie z taką samą ratą 970 zł netto. Oznacza to, że elektryka wycenionego na 169 900 zł można kupić w cenie wersji hybrydowej wycenionej na 119 800 zł w podstawie lub 145 100 zł z napędem 4XE.

Przeczytaj również
Popularne