Moya, trzecia pod względem wielkości sieć stacji paliw w Polsce, po raz kolejny została uhonorowana prestiżowym tytułem Złoty Laur Konsumenta. To jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich w kraju, przyznawane na podstawie ogólnopolskiego sondażu.
Co trzeci konsument biorący udział w tegorocznej edycji plebiscytu oddał głos na Moya firma, co zapewniło jej pierwsze miejsce w swojej kategorii.
Moya firma to kompleksowy ekosystem flotowy dla każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od jego wielkości i rodzaju użytkowanych pojazdów. Dzięki elastycznym modelom płatności, nowoczesnym narzędziom zarządzania oraz rozbudowanej infrastrukturze sieci stacji paliw i ładowarek EV, przedsiębiorcy mogą optymalizować koszty, uprościć administrację i zwiększyć efektywność operacyjną floty samochodowej. Złoty Laur Konsumenta jest dowodem na to, że oferta Moya firma odpowiada na realne potrzeby rynku i wyznacza nowe standardy w branży flotowej.
Nagroda przyznawana przez klientów ma dla nas szczególną wartość. Zależy nam, by nasza oferta realnie ułatwiała prowadzenie biznesu – niezależnie od tego, czy mówimy o mikroprzedsiębiorstwie, czy firmie z dużą flotą. Rozwijamy rozwiązania dla różnych modeli działalności, stale poszerzamy zasięg, a dzięki multienergetycznej karcie flotowej odpowiadamy również na rosnące znaczenie elektromobilności – podkreślił Andrzej Kisała, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży flotowej w Anwim S.A.
Moya firma to karta flotowa, która wspiera codzienne funkcjonowanie firm – upraszcza rozliczenia, pozwala kontrolować wydatki, a dzięki aplikacji mobilnej oraz panelu Klienta (e-BOK), użytkownicy mogą wygodnie zarządzać wszystkimi kartami w firmie. Klienci mają do dyspozycji ponad 500 punktów Moya, a umowy o wzajemnej akceptacji z Shell Polska oraz Amic umożliwiają tankowanie na ponad 1000 stacji paliw w całej Polsce.
To także rozwiązanie dla flot mieszanych oraz firm, które planują elektryfikację floty, zapewniające dostęp do ładowania w ponad 3100 punktach w Polsce. Z karty Moya firma można korzystać w trzech modelach rozliczeń – gotówkowym, przedpłaconym i bezgotówkowym z odroczeniem płatności nawet do 30 dni. Oferta obejmuje również kartę Moya mikrofirma, przeznaczoną dla najmniejszych firm i jednoosobowych działalności gospodarczych.
Laur Konsumenta to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wyróżnień przyznawanych na podstawie zbiorowej rekomendacji klientów. Jego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i usług na polskim rynku. Organizatorem konkursu jest redakcja „Rzecz o Biznesie” – dodatku ukazującego się w „Dzienniku Gazecie Prawnej” oraz „Gazecie Wyborczej”. W tegorocznej, 11. edycji plebiscytu, na ofertę flotową Moya firma zagłosował co trzeci konsument biorący udział w badaniu, co zapewniło jej pierwsze miejsce w swojej kategorii.
Moya to najdynamiczniej rozwijająca i 3. pod względem liczby punków się sieć stacji paliw w Polsce. Obiekty Moya obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują najwyższej jakości paliwa: benzynę 95, 98, LPG oraz olej napędowy w wersji standardowej oraz premium – ON MOYA Power.
Stacje działające w ramach sieci spełniają najwyższe standardy obsługi i jakości. Wszystkie paliwa oferowane na stacjach Moya są zgodne z wymogami aktualnych norm dotyczących jakości paliwa oraz obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Gwarancją jakości paliw na stacjach w barwach Moya jest niezależny program badania paliw – TankQ.