Bakker Goedhart jako pierwszy w Holandii wprowadza na drogi pierwszy ciągnik siodłowy z napędem hybrydowym typu plug-in. W sierpniu 2021 roku firma ogłosiła, że złożyła zamówienie na dwa ciągniki Scania G320 Plug-in Hybrid (PHEV) . Rozstaw osi wynoszący zaledwie 4150 mm był ważnym argumentem przemawiającym za wyborem tych aut. Ciężarówki te będę dostarczały świeże pieczywo do supermarketów w regionie Hagi, Rotterdamu i Amsterdamu.
Ciągnik Scania G320 4x2 PHEV jest połączony z nową naczepą miejską Heiwo o długości 10,35 m i z jedną osią kierowaną przeciwbieżnie. W tym miejscu wyróżnia się rozstaw osi, wynoszący zaledwie 4150 mm, co pozytywnie wpływa na manewrowość. Pojazd jest dodatkowo wyposażony w przestronną i wygodną kabinę typu G z dachem o normalnej wysokości.
Pomimo krótkiego rozstawu osi na podwoziu znalazło się miejsce na 220-litrowy zbiornik paliwa i trzy akumulatory o łącznej zainstalowanej pojemności 90 kW. Daje to ciężarówce zasięg w pełni elektryczny do 50 km. To więcej niż wystarcza na codzienne operacyjne wdrożenie firmy, które w strefie ekologicznej obejmuje pokonanie około 35 kilometrów. Samochód porusza się wtedy w pełni elektrycznie i bezemisyjnie. Takie strefy można ustawić z wyprzedzeniem za pośrednictwem Scania Zone, dzięki czemu kierowca nie musi się już o to martwić.
Oprócz możliwości ładowania prądu przez wtyczkę, kierowca może odzyskać dużo energii i naładować akumulatory poprzez odpowiedni styl jazdy. Ważną rolę odgrywają w tym przewidująca jazda i prawidłowe wykorzystanie energii hamowania. Na autostradzie silnik elektryczny wspomaga silnik spalinowy, co pozwala zaoszczędzić relatywnie znaczne ilości paliwa.