
Modne auto nie musi kosztować majątku. Wystarczy... 39,9 tys. złotych. Tyle kosztuje Dacia Duster, która otwiera nasze zestawienie. Cena jest absolutnie bezkonkurencyjna, choć oczywiście w tym, jak i w innych przypadkach, mówimy o wersjach podstawowych. Popularność Dacii może jednak sprawić, że nasz prezes nie będzie się wyróżniał na drodze, bo Duster bije kolejne rekordy popularności. Nieco droższy (58,5 tys. zł) jest Renault Captur. W tej lub nieco wyższej cenie jest też Citroën C4 Cactus, SsangYong Tivoli, Opel Crossland X, Kia Stonic, SsangYong XLV czy Peugeot 2008. Ten ostatni w podstawowej wersji kosztuje 64 tys. złotych. Czyli dorzucając 24,1 tys., możemy kupić dwie Dacie Duster, na przykład dla wiceprezesa. 65 tysięcy złotych nie stanowi bariery nawet dla mniejszych przedsiębiorstw. W tej cenie dostępne są takie modele jak Suzuki Vitara, Seat Arona czy Ford EcoSport. Bliżej 70 tysięcy trzeba zapłacić za Suzuki SX4-Cross czy Mazdę CX-3. Najwięcej damy za SsangYong Korando czy Mitsubishi ASX