Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Nowy punkt sprzedaży samochodów pokontraktowych Grupy Masterlease w Poznaniu

Na początku maja w Komornikach pod Poznaniem został otwarty kolejny punkt sprzedaży samochodów pokontraktowych sieci Master1.pl - platformy sprzedaży samochodów należącej do Grupy Masterlease, jednej z największych  firm zarządzania flotami w Polsce. Jest to już siódmy salon Master1.pl w Polsce. Pozostałe są zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach oraz Rzeszowie.

- Wielkopolska to atrakcyjny pod wieloma względami region i od dawna zależało nam na otwarciu tu naszego punktu sprzedaży. Tym bardziej, że oprócz oferty samochodów używanych, będzie on również stanowił punkt zwrotu pojazdów po zakończonych kontraktach. Brakowało nam takiego punktu w zachodniej części Polski – mówi Grzegorz Grodecki Dyrektor Zarządzający Master1.pl

Na placu w Komornikach zgromadzono kilkadziesiąt samochodów pokontraktowych różnych marek. Są wśród nich auta typowo miejskie, dostawcze oraz z segmentu Premium. Klienci mogą obejrzeć każdy model, sprawdzić jego możliwości podczas jazy testowej oraz dokonać zakupu w różnych formach finansowania.

- Przewagą sieci Master1.pl nad typowymi komisami samochodowymi są nie tylko pojazdy pokontraktowe z polskich salonów z rzetelną historią napraw i przeglądów, ale również różne sposoby finansowania, które oferujemy. Klient może korzystać z wybranego przez siebie modelu auta w formie coraz popularniejszego w Polsce abonamentu czy leasingu albo kupić go za gotówkę lub na kredyt.– dodaje Grzegorz Grodecki z Master1.pl

 Samochód pokontraktowy – co to oznacza?

Auta pokontraktowe wcześniej były używane przez inne firmy w ramach kontraktów flotowych oraz klientów indywidualnych. Leasingodawcą aut pokontraktowych oferowanych przez Master1.pl był Masterlease. Są one tańsze od nowych i pewniejsze od komisowych. Pojazdy te to najczęściej modele 3-4 letnie, ponieważ właśnie na tyle średnio opiewają umowy leasingowe. Pochodzą z polskich salonów i były profesjonalnie zarządzane przez wyspecjalizowanego operatora – firmę leasingową, która dysponuje historią serwisowania tych aut, pełną wiedzą na temat ich stanu technicznego oraz przebiegu. Samochody zarówno w trakcie, jak i po zakończonych kontraktach są dokładnie sprawdzane i dokonywane są w nich niezbędne naprawy.

Źródło: Grupa Masterlease

 

Przeczytaj również
Popularne