Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Nagrody na Gali XIV Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Gala XIV Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Podczas tegorocznej Gali XIV Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych zostały wręczone dla najlepszych serwisów blacharsko- lakierniczych nagrody Złota Lakiernia przyznawane przez PIM (Polską Izbę Motoryzacji). 3 pierwsze w kategorii serwisów niezależnych miejsca zdobyli partnerzy franczyzowi  COMPET:

  1. COMPET Janisz z Pruszcza Gdańskiego
  2. COMPET Chwalibóg z Warszawy
  3. COMPET AMC z Poznania

 

 

Na zdjęciu od lewej strony: Stanisłam Chwalibór (właściciel Compet Chwalibóg), Małgorzata Mulak (dyr. Zarządzający COMPET), Mariusz Szałajski (dyr.techniczny COMPET) oraz Michał Garsztka (dyrektor zarządzający COMPET AMC)

 

Do konkursu zgłoszono kilkadziesiąt serwisów z całej Polski. To pierwsza w historii tego konkursu taka sytuacja, kiedy 3 pierwsze miejsca zajęły serwisy działające w jednej grupie, pod jednym wspólnym brandem. COMPET, który jest organizatorem systemu franczyzowego wspomaga w swojej działalności serwisy podnosząc i ujednolicając standardy w zakresie jakości obsługi oraz napraw pojazdów, wyposaża je w udoskonalany wciąż kompleksowy system informatyczny ServiceFlow, certyfikuje i na bieżąco kontroluje. Sukces ten to wynik wspólnej, wytężonej pracy zespołu COMPET z właścicielami i załogą wyróżnionych serwisów.

 

Eksperci branży oceniali szeroko pojętą jakość i podejście do kwestii środowiskowych. Oceniane były takie pozycje jak: oferta serwisowa warsztatu oraz komunikacja z klientem; CRM -zarządzanie lakiernią i blacharnią; proces umawiania klientów w warsztacie; personalizowany proces przyjęcia klientów; proces kosztorysowania; opieka nad klientem; organizacja pracy w warsztacie; proces naprawy i kontrola jakości; zakończenie naprawy oraz przygotowanie dokumentacji; proces wydania samochodu po naprawie.; kontakt z klientem po naprawie /wizycie w warsztacie; utrzymywanie relacji z klientem; składowe warsztatu lakierniczego oraz ilość wykonywanych napraw lakierniczych w miesiącu.

 

 

Przeczytaj również
Popularne