Tomasz Siwiński
05 grudnia 2024
Swoją karierę rozwijał zarówno w strukturach krajowych, jak i międzynarodowych, pracując na wielu stanowiskach zarządczych w koncernach w branży FMCG oraz automotive.
Jako dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe w latach 2016-2018, Michał Szaniecki prowadził wiele innowacyjnych rozwiązań w branży motoryzacyjnej. Jest autorem unikatowego w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformy umożliwiającej zapoznanie się z produktami online. Dzięki jego działaniom marka Volkswagen
odnotowała największy wzrost wizerunkowy i rozpoznawalność od 2015 roku.
W czasie pełnienia funkcji dyrektora marki Seat, Michał Szaniecki przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży oraz był bezpośrednio odpowiedzialny za wydzielenie i utworzenie struktur nowowprowadzanej wówczas marki Cupra w Polsce. W ciągu ostatnich trzech lat pełnił rolę dyrektora marki Volkswagen w Australii, gdzie odpowiedzialny był m.in. za wprowadzenie kompleksowej strategii „Let’s go for a drive”, która pozytywnie wpłynęła na zmianę wizerunku Volkswagena i zwiększenie zaangażowania dealerów marki na rynku australijskim.