J7 Plus to kolejny model JAC Motors, który już niebawem pojawi się w sprzedaży na naszym rynku. Po pikapie T8 Pro i flagowym SUV-ie JS8 Pro przyszła pora na prezentację sedano-liftbacka.
O nowej marce pisaliśmy więcej TUTAJ. Wysyp informacji o nowych modelach to efekt zbliżających się targów motoryzacyjnych w Poznaniu. Na Poznań Motor Show w dniach 24–27 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, premiery chińskich modeli i marek zapowiedziało sporo importerów.
Jednym z nich jest JAC Motors, którą reprezentować będzie Grupa Bemo. A jednym z modeli prezentowanych na targach będzie J7 Plus. Auto zaprojektowane zostało z myślą o tych, którzy oczekują od auta czegoś więcej niż tylko środka transportu. Jak zapowiada importer, auto łączy sportowe proporcje z subtelną elegancją. Wyróżnia się nisko poprowadzoną linią dachu, wyrazistymi przetłoczeniami i detalami, które nadają mu oryginalnego stylu.
Inspirowany sylwetką rekina design przyciąga wzrok z każdej perspektywy. Przód zdobi masywny grill w układzie X, tzw. „blade grille”, z charakterystycznym motywem kłów, który dodaje autu agresywności. Całość dopełnia poziomy pas świetlny i reflektory Sharp Eye Matrix – z pięcioma soczewkami oraz 142 punktami LED – które nadają przedniej części nadwozia futurystyczny charakter.
Z tyłu uwagę zwraca listwa świetlna LED, zbudowana z 181 drobnych źródeł światła, w układzie typu C. Całość dopełniają dynamiczne linie nadwozia oraz nisko osadzona sylwetka – efekt zastosowania platformy MIS. To nowoczesna elastyczna platforma, zaprojektowana przez JAC Motors, która pozwala na budowę pojazdów o różnych rozmiarach oraz układach napędowych.
Pomimo dużej popularności segmentu C w Polsce, oferta sedanów i liftbacków pozostaje mocno ograniczona – dominują hatchbacki i kombi. J7 Plus wypełni lukę rynkową, którą odpuścili europejscy producenci.
Tym bardziej że wymiary J7 Plus mogą imponować. Auto mierzy 4780 mm długości, 1820 mm szerokości i 1492 mm wysokości, a jego rozstaw osi wynosi 2770 mm – to przekłada się na bardzo dużą ilość miejsca dla pasażerów, szczególnie w drugim rzędzie. Bagażnik o pojemności 540 litrów można łatwo powiększyć do 1650 l po złożeniu oparć.
Auto wygląda atrakcyjnie, a za projektem nadwozia podąża projekt wnętrza. Dominuje tu przejrzysty układ deski rozdzielczej. Konsola w układzie T, z symetrycznie ułożonymi poziomymi liniami, podkreśla nowoczesny charakter kabiny oraz daje poczucie przestrzeni.
Fotele zaprojektowano z wykorzystaniem technologii 3D, dzięki czemu lepiej dopasowują się do ciała pasażerów. Perforowana tapicerka i dwugęstościowa pianka w siedzeniach gwarantują wysoki komfort – zarówno w mieście, jak i na dłuższych trasach.
J7 Plus oferuje cztery trzy tryby jazdy: ECO, Snow, Sport — każdy z nich wpływa na charakter pracy silnika i skrzyni, a także na sposób reakcji samochodu – od spokojnej codziennej jazdy, po dynamiczne prowadzenie na trasie lub torze.
Pod maską J7 Plus pracuje silnik 1.5 l. T „platinum power”. W topowej wersji oferuje 150 KM i 210 Nm momentu obrotowego, co przekłada się na sprawne przyspieszenia i dużą elastyczność na trasie. Silnik auta współpracuje z automatyczną skrzynią biegów CVT, która zapewnia płynne przyspieszanie bez szarpnięć.
Auto trafi do salonów w drugiej połowie roku podobnie jak pozostałe premiery marki, czyli T8 Pro oraz flagowy SUV JS8 PRO. Jac zaoferuje także polskim klientom małe auto dostawcze X200.