Podczas ostatniej konferencji prasowej 73. Tour de Pologne w Warszawie, Hyundai oficjalnie przekazał flotę 57 samochodów do obsługi logistycznej tego największego wydarzenia kolarskiego w Polsce.
Wśród dostarczonych organizatorom wyścigu samochodów znalazły się przede wszystkim modele: Tucson, i40, Santa Fe, a także lekki samochód dostawczy H350, dedykowany głównie do przewożenia kolarskiego sprzętu.
Do dyspozycji gości specjalnych oraz Dyrektora wyścigu przez cały czas trwania wydarzenia są dwie flagowe limuzyny Genesis – samochody reprezentujące segment modeli Premium.
„Hyundai od lat angażuje się w sponsoring sportowy, o czym świadczą wieloletnie kontrakty z FIFA i UEFA oraz silna obecność marki w Rajdach WRC. Współpraca przy Tour de Pologne jest dla nas lokalnym uzupełnieniem tych działań i możliwością dalszego wzmacniania świadomości marki oraz zaprezentowania Klientom naszych produktów.” – powiedział Seung Sik Nam, Prezes Hyundai Motor Poland.
Hyundai jest także sponsorem nagród głównych 73. Tour de Pologne - najlepsza zawodniczka tegorocznego wyścigu otrzyma całkowicie nowy model Hyundai Elantra, natomiast na zwycięzcę edycji dla mężczyzn czeka nowoczesny SUV - Hyundai Tucson, będący najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia w Europie.
Konferencję zakończył spektakularny przejazd kolumny samochodów Hyundaia, którą utworzyły wszystkie przekazane auta. Konwój oklejonych w charakterystyczne barwy Tour de Pologne samochodów, przejechał po trasie warszawskiej rundy wyścigu.
Źródło: Hyundai