Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
FED 2025

Awans Hyundaia w rankingu najbardziej wartościowych marek

Marka Hyundai odnotowała 11,1% wzrost wartości w porównaniu do roku ubiegłego, a jej wartość jest obecnie szacowana na poziomie 12,55 miliarda dolarów. Tym samym Hyundai wyprzedził cztery inne, uznane w świecie marki.

Hyundai Motor zajmuje aktualnie 35. miejsce w rankingu największych marek globalnych, opracowanym przez specjalistów niezależnej agencji Interbrand. W zestawieniu marek motoryzacyjnych, Hyundai również awansował i jest obecnie na 6.pozycji, wyprzedzając takich silnych graczy, jak: Audi, VW, Nissan, Porsche.

Rynkowe sukcesy modeli: Creta, Sonata i Tucson, a także wzmocnienie komunikacji filozofii marki Modern Premium, przyczyniły się do zrealizowania przez Hyundaia globalnej sprzedaży na poziomie 5 milionów samochodów. Kontynuacja ekspansji Hyundaia widoczna będzie także w nowych dla marki obszarach – samochodów ekologicznych, dzięki wprowadzeniu modelu IONIQ w trzech wersjach silnikowych oraz aut sportowych, w ramach nowej linii modelowej N.

 

Hyundai - ranking Interbrand na przestrzeni ostatnich 10 lat.

Rok Miejsce w rankingu ogólnym Wartość marki ($mld)
2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8
2007 72 4.5
2006 75 4.1

 

Top 10 – marki motoryzacyjne

Miejsce Marka Wartość marki ($mld)
1 Toyota 53.6
2 Mercedes-Benz 43.5
3 BMW 41.5
4 Honda 22.1
5 Ford 12.9
6 Hyundai 12.5
7 Audi 11.8
8 VW 11.4
9 Nissan 11.0
10 Porsche 9.5

 

Ranking Interbrand powstaje w oparciu m.in. o wynik finansowy firmy oraz działania marketingowe.

 

 

Hyundai

Przeczytaj również
Popularne