Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

20 lat marki Kia w Polsce

W dniach 13-15 grudnia mieliśmy przyjemność uczestniczyć w spotkaniu zorganizowanym przez Kia Motors Polska. Okazją do zaproszenia najważniejszych klientów flotowych, był jubileusz 20-lecia marki w Polsce.

Dwie dekady temu Kia oficjalnie zawitała do kraju nad Wisłą. Początki nie były łatwe, jednak obecnie, dzięki szerokiej gamie modelowej, koreański producent ma powody do zadowolenia.  Jak podkreślił Radosław Wankiewicz, szef sprzedaży flotowej Kia Motor Polska, mijający rok był bardzo udany ale też pracowity. Firma wprowadziła do sprzedaży aż 8 nowych modeli.  Przypomnijmy, iż w pierwszym kwartale byliśmy świadkami premier najmniejszych rozmiarem  samochodów w ofercie koncernu, czyli modeli Picanto i Rio. W sprzedaży pojawił się również Carens oraz Sorento po face liftingu. Dla miłośników samochodów przyjaznych środowisku przygotowano wersję Plug-in Hybrid Optimy i Niro. Jesienią  do polskich salonów trafił przyspieszający bicie serca oraz przyciągający wzrok, sportowy model Stinger.  Warto dodać, iż Stinger ma spore szanse aby zostać samochodem roku w plebiscycie Car of The Year 2018. Tegoroczną ofensywę premier, zakończył nowy Suv o nazwie Stonic.

W przyszłym roku koncern liczy na kontynuowanie stabilnego wzrostu sprzedaży. Ważnym wydarzeniem, będzie premiera nowego wcielenia kompaktowego modelu Ceed. Ze swojej strony trzymamy kciuki aby powtórzył on sukces poprzednich generacji a firmie Kia Motors Polska, życzymy kolejnych rekordów sprzedaży.

Przeczytaj również
Popularne